Animal Crushing

Moderator: Olala

Post Reply
Olala
Petite rouge

Animal Crushing

Post by Olala » Tue Oct 30, 2007 12:52 am

Reportez cela svp auprès de vos autorités locales ou bien auprès de l'Ambassade de Chine la plus proche.
Ces immondités sont interdites chez nous et chaque "animal crush" peut être traqué tel que cela se fait avec les pédophiles.

Apologies up front for having to be the one to expose you to this horror.

As I have said before I am here on myspace to expose the truth as I come across it and this is one of the most horrific truths I have ever had the sickening duty to show. Kudos to sad_animal_ghost who initially put the link out for this, thank you.

Please if you are going to complain about how graphic this is do not proceed, the truth cannot be exposed to the world if every second person complains about their horror at seeing the truth to the powers that be that have the power to censor the truth. Censorship is never a good thing - not for any of us and not for the animals either.

The gist of it is that this- these pics were taken in China for a Japanese website and a person from Hong Kong has forwarded this information on to Asia Animal to ask them for help to stop this.
I have put email addresses below for you to take action. Tell them to make an example of her - demand it.

THE TRUTH MUST OUT!

China continues to add to the sick sex fetish trade of "crush". This very sick industry must be exposed and stopped

IF ANYONE KNOWS THE WOMAN IN THESE PICTURES - TURN HER IN TO THE POLICE IMMEDIATELY

WARNING GRAPHIC PHOTOGRAPHIC PICTURES BELOW DO NOT PROCEED IF YOU DO NOT WANT TO KNOW THE TRUTH AND HORROR OF THE SO CALLED FETISH SEX INDUSTRY!

YOU HAVE BEEN WARNED

GRAPHIC AND SICK

GUT WRENCHING

VOMIT INVOKING PICTURES OF THE TRUTH OF ANIMAL ABUSE

You have been warned - no complaining about the pictures and what you see now!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Christa Filipowicz
Media & Public Relations

Animals Asia Foundation e.V.
Fon: +49(0)8761-725944
Fax: +49(0)8761-725865
cfilipowicz@animalsasia.de

PLEASE WRITE TO YOUR LOCAL GOVERNMENT, YOUR LOCAL POLICE ANYONE YOU THINK CAN MAKE A DIFFERENCE - ASK THEM TO DO SOMETHING TO STOP THE TRADE OF THIS SICK TRADE - GOD ALMIGHTY I FEEL SO FUCKING HELPLESS RIGHT NOW
IF YOU KNOW THIS WOMAN TURN HER OVER TO THE POLICE EXPOSE HER!
OR
EMAIL these addresses now - express your shock and demand they make an example of her and a very public example too!
NO SWEARING, keep it civilised please...swearing will not get us the help we want for justice to be done

defence_chn@yahoo.co.uk

maritime@chinese-embassy.org.uk

press@chinese-embassy.org.uk

visa@chinese-embassy.org.uk

D_LeX

Post by D_LeX » Tue Oct 30, 2007 7:25 pm

En terme de droits en chine, cela estil condamnable ?
ce que je veux dire: Risque t'elle vraiment quelque chose même après qu'on ait porté plainte auprès des autorités ou de l'ambassade ?

Quand on voit déjà comment ils ont récemment décidé de régler le problème des chiens errants avant les jeux olypiques 2008 (tués à coups de bâtons dans la rue au vu de tout le monde), je les vois mal se bouger le cul pour quelques chats. Hélas...

Par contre la fille là, si je la vois se faire torturer dans un snuff movie, je ne verserais pas une larme tiens.

Catherine Picara
Picarette N°1
Are you a robot: No

Post by Catherine Picara » Tue Oct 30, 2007 7:45 pm

:shock: :shock: :shock:
le smiley n'est pas assez fort! :evil:

D_LeX

Post by D_LeX » Tue Oct 30, 2007 11:43 pm

Cette vidéo et d'autres alimente d'un commerce: 2€ par K7. Gerbant de connerie humaine au plus aut degré !
Sinon, il parait que les images trainaient sur rotten il y a déjà 6 ans.

nordwaves
Inside Web 7.01

Post by nordwaves » Wed Oct 31, 2007 8:26 am

C'est ignoble. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Quand on voit ce que certains pays font en terme de droits de l'homme on est malheureusement pas étonné de découvrir ce genre de chose.

marcellOblOg

Post by marcellOblOg » Wed Oct 31, 2007 10:28 am

vu la provenance de la vidéo, c'est pas dans le même pays ou il bouffe des cleps ?
Quand les types de 130 kilos disent certaines choses, les types de 60 kilos les écoutent.
[Michel Audiard]
Dialogue du film français 100.000 dollars au soleil

Olala
Petite rouge

Post by Olala » Wed Oct 31, 2007 8:09 pm

En effet.
Même si je n'approuve pas le côté "alimentaire", ceci est une pure connerie, du pur sadisme «juste»" pour s'afficher sur le net.
Remarque, le résultat voulu est là, sauf que c'est les assoc de protection animale qui alimentent le circuit de diffusion.
Les droits de l'homme? Il faut apprendre à respecter les autres formes de vies avant de parler de respect entre humains. Hélas, tant qu'on continuera d'abattre des arbres et dépecer les animaux, je ne pense pas qu'on arrête toutes formes de discriminations proprement humaines.
Et oui, l'antispécime à 100% est rare de nos jours. Soit on respecte les humains, on chasse le racisme et autre, mais qu'en est t'il d'un respect profond de toutes espèces vivantes?

::le combat continue::

Post Reply